maandag 7 mei 2012

Opruimen en opmaken

Opruimen en opmaken dat zijn de themawoorden van de komende tijd. Ik heb wat dingen op marktplaats gezet en vanavond komt er hopelijk iemand een staande kapstok ophalen. Het is niet veel wat je er voor krijgt maar alle kleine beetjes zijn welkom. Het ding staat nu echt in de weg en heeft al meer dan 20 plaatsen gehad en nergens staat ie praktisch, dus hoppa op Marktplaats. Dit heb ik al enkele weken geleden gedaan maar nu kwam er een bod en maakte ik dus de afspraak om het op te halen. Zo ook met 2 vazen die ik had staan en qua kleur niet meer bij ons passen. Hiervoor mailde gisteren iemand. Ben benieuwd. Al het geld dat het oplevert gaat in de vakantiepot erbij. Stiekem heb ik al geteld wat erin zat (schaam schaam ik ben echt zo ontzettend nieuwsgierig) en het was al ruim € 200,--. En dat met geld van de boodschapjes wat over is, geld dat we vinden in de broekzakken, statiegeld en dat soort dingen.

Verder moeten er nog genoeg dingen opgeruimd worden en ik ga gewoon kijken wat er dus op Marktplaats kan. Alle centjes die het oplevert zijn gewoon mooi meegenomen.

En opmaken, ik heb nu weer enorme hoeveelheid boodschappen, dit mede doordat we naar Duitsland zijn geweest, er genoeg dingen in de aanbieding zijn geweest de afgelopen weken bij de supers. We gaan de vriezer leeg eten en ook de kasten en dan komt het goed. Als we op vakantie gaan wil ik ook niet teveel in huis hebben dan kan ik daarna weer lekker inslaan hahahaha.

Nu is het weer tijd om te gaan werken, fijne maandag!

1 opmerking:

  1. 200 euro is een mooi bedrag al! Fijn dat je dat zo hebt kunnen sparen. Hopelijk komen de mensen van de kapstok ook echt opdagen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen