vrijdag 23 maart 2012

weekboodschappen en binnen het budget

Ik ben zojuist de weekboodschappen gaan halen en binnen het budget gebleven, en zelfs weer geld overgehouden. Ik was bij de AH maar daar was weinig speciaals, gewoon wat beleg en brood (er is nu stevig brood in de aanbieding en hierop zijn we hier thuis allemaal dol, die hebben we dus genomen). Ook moest er nieuwe ranja komen. Ik lees op veel blogs dat mensen die zelf maken en er zeer tevreden over zijn, ik ga me daar ook eens in verdiepen misschien is het iets voor hier. Misschien ook niet, het zelf wasmiddel maken is in ieder geval niks voor mij ik ben weer gewoon terug bij mijn oude vertrouwde maar wel duurdere wasmiddel. hier kan ik niet op consuminderen, helaas ik heb het geprobeerd maar het is niet mijn ding.

Nadat ik bij Ah ben geweest toch even naar de C1000 gegaan. Hier weer lekker wat ingeslagen. Varkenshaas 2 stuks (grote) voor 2,90, soepvlees 750 gram voor 1,--, gekruid gehakt 0.98 en gewoon gehakt een kilo voor 1.98. Dus best een grote besparing weer want alles was in de afprijzing vanwege de datum. De bouillon staat hier nu te trekken en wordt vanavond of morgen lekker soep. Er gaat niks boven eigen gemaakte bouillon maar het kost zoveel tijd en die ontbreekt ooit. Maar vandaag moet ik toch de hele dag de kiet schoonmaken en kan hij dus lekker trekken.

Na de boodschappen moest ik ook nog even naar de action want de kleerhangers verdwijnen hier als sneeuw voor de zon, en die schijnt hard dus verdwijnen er veel. Ik heb er dus maar even 30 bijgehaald zodat alles weer kan hangen en het niet zo'n bende meer lijkt. Bij de Action heb ik ook mijn "zakgeld" besteed. Ik heb een aantal tanktops voor de zomer gehaald a 2,99 en een paar bedrukte tops eveneens voor de zomer, variĆ«rend van 2,99 tot 5,99. Wat niet past gaat gewoon terug en wat wel leuk is gaat op een nieuwe hanger de kast in en als manlief iets vraagt hangt het "al jaren in de kast"..... kennen jullie dit fenomeen? Kaartjes knippen en er geen woord aan vuil maken..... ik doe het wel ooit want tja je moet ze niet wijzer maken dan ze al zijn......

Ik ga maar weer eens aan de slag zodat ik misschien vanmiddag nog even een zonnetje mee kan pikken, genieten nu het kan.

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne prijs voor tanktops! En de kwaliteit is vaak ook nog prima bij de Action.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kennis van me hangt ze een halve dag aan de waslijn voor de geur die er vaak aan zit en zegt dan met blauwe ogen tegen haar man, nee hoor die hebben al aan de waslijn gehangen...

    BeantwoordenVerwijderen