vrijdag 15 juni 2012

Hierperdepiep ...... Hoera!

Hierperdepiep Hoera, vandaag is het zover dochterlief is jarig. Ze heeft de leeftijd van 3 jaar bereikt en is daar heel blij mee.

Ze mag nu namelijk bij de speeltuin alleen in het "grote fort", ze mag met de kinderen van de BSO spelen op de kinderopvang, ze heeft een step gekregen en kan nu door de hele wijk steppen, helaas zit er ook een nadeel aan, al vindt ze dat alleen zelf, 3 jaar betekent 3 schepjes groenten :-)

Voor onszelf geldt voornamelijk dat de tijd vliegt, 3 jaar geleden op dit moment lag ik in het ziekenhuis met enorme weeën, gelukkig had ik een ruggenprik want de laatste weken voor de bevalling waren zo zwaar, dochterlief zat met haar voetje klem tussen 2 ribben en moest daar eerst bevrijd worden voordat alles kon beginnen, das niet grappig kan ik je melden.
In het ziekenhuis werd verteld dat ze rond 's middags 3 uur geboren zou zijn. Nou das nog lang wachten als je om 01.34 wakker bent geworden en niks gegeten hebt, maar goed het was eindelijk zover. Het ziekenhuis waar ik lag maakte het me echt naar de zin en er was een zuster die elk kwartier kwam kijken. Mijn vriend had nog een eigen zaak en zich al "ziek" gemeld bij een van zijn werknemers maar ja iedereen wist natuurlijk al wel wat er ging gebeuren. Ook mijn ouders had ik gebeld, hoewel we dat niet zouden doen hebben we het toch gedaan, deze hebben allebei een halve dag gewerkt nog en zijn toen gegaan en dat is maar goed ook, want om 10.35 uur is onze dochter Tara geboren. schade voor moeder: niks, schade voor kind, niks dus snel naar huis!




En nu is het gewoon 3 hele jaren later! alle mooie dingen meegemaakt, eerste kruip, eerst stap, eerste woordjes, eerste keer op de wc plassen, echt allemaal zo speciaal. Nu nog een jaar en dan gaat de volgende stap gebeuren maar daar denken we nu nog niet teveel aan, even genieten van het wondertje dat we nu hebben!

Ik ga alles klaarmaken hier voor de visite. fijne dag allemaal. hier gaat dat zeker wel lukken :-)

9 opmerkingen: