dinsdag 22 mei 2012

Een week gegeten voor nop!

Deze week hebben hebben wij een menu dat ons niks nakkes nada kost. Het heeft al wel een keer iets gekost natuurlijk maar nu hoef ik niks uit te geven om het te maken, mocht blijken dat ik iets mis, helaas pindakaas dan los ik het maar op een andere manier op.

Zondag hadden wij macaroni met rode saus
Maandag hadden manlief en dochterlief macaroni die nog over was en ik was onder de pannen met kantoor
Dinsdag aardappeltjes, boontjes en kipfilet en na mango met yoghurt
woensdag andijvie met gehaktballen volgens het recept van mama De Boer (uit het boek voetbalmoeders)
donderdag lekker makkelijk pannenkoeken met appel
vrijdag fietdag met kipsate
zaterdag aardappels met salade en een snitzel.

Wat hebben we dan nog in de kast: genoeg om nog vaker weken te eten zonder kosten! Ik ga proberen echt door de voorraad heen te komen maar ik ben zo makkelijk te overtuigen in de winkel als er een 35% sticker op zit of iets in de aanbieding is. Zwak en geen ruggegraat dat zijn wel mijn kenmerken als ik in de winkel ben. Jammer maar helaas ik ben er nog niet helemaal vanaf. Gaat wel komen.

Het salaris is in ieder geval binnen, de huur betaald, de bewindvoerder van manlief heeft zijn bijdrage ontvangen, het zakgeld en spaargeld is overgemaakt. Nu nog even wachten tot het geld van mijn baantje er is want daar zit vakantiegeld bij JOEHOE het is ook hard nodig. Gisteren kregen we een rekening van het oude huis met gemeentelijke belastingen. Huis 2 jan verkocht en we moeten wel voor een heel jaar de kosten betalen. Toch even kijken of dat niet via de kopers gaat hoor want 400,-- is toch wel zuur.

Marktplaats heeft afgelopen maand ook wel een heel bedrag opgebracht hahaha 6,50 totaal. niet dat we daar de oorlog mee winnen maar het is wel 6,50 die we eerst niet hadden.

Ik moet toch echt eens kijken wat er nog meer allemaal verkocht kan gaan worden. in ieder geval de kinderwagen en de maxi cosi die we hebben want we krijgen geen opvolger meer dus heb ik die niet nodig en ze zien er gewoon nog goed uit, dus mss 50 tot 70 euro wie weet........
De boekjes en puzzels die dochterlief niet meer gebruikt omdat ze te groot is geworden gaan naar het kinderdagverblijf die zijn er altijd blij mee. De andere dingen die niet gebruikt meer worden gaan denk ik naar de kringloop want anders weet ik niet wat ermee te doen en zo wordt er nog iemand blij van.

Ach zo raken we elke keer van wat spulletjes af dat is het belangrijkste :-)

Ik ga weer verder met mijn werk en hopelijk kan het volgende week ook zo'n weer zijn als nu want ow ow ow wat is het lekker en volgende week geniet is van mijn vakantietje!

fijne dag nog allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten