zaterdag 21 april 2012

Lachen, gieren en brullen

Wat een lol hebben we net gehad bij de zwemtraining. Jaarlijks hebben we een grote zwemshow met de meiden en die hebben we in maart gehad. Het leukste evenement na de zwemshow is toch wel het Swimming with the Stars toernooi. Dit is een "wedstrijd" waarbij een mooie wisselbeker te winnen is. Wie doen dit? Nou de meiden uit onze groep de zogenoemde "stars" en die nemen, vriendinnetjes, buurmeisjes of zo mee die samen met hun een muzieknummer doen. Het eerste jaar hadden we 4 teams, het tweede jaar 7 en dit jaar al 10 dus een goede stijgende lijn.

Iedereen mag meedoen maar hoeft niet, zo doen mijn zwempartner en ik ook altijd mee voor de lol. Je bent trainster dus moet ook je evenement promoten vind ik zelf. Wij hebben al jaren 3 vaste partners, en dat zijn niet zomaar partners, nee mannen! Dit jaar hebben we er maar liefst 7, en ja hoor allemaal mannen. Dus een hele harem van 2 meiden en 7 mannen die samen een interpretatie geven van I was made for loving you van Kiss. Geweldig, en mannen die synchroonzwemmen, lachen, gieren en brullen. Maar de liften die getild worden WOW zo hoog en simpel, dat is de kracht van de postbank.... ow nee het waterpolo team :-). We hebben echt veel plezier, nog 2 trainingen te gaan en dan 12 mei is de daadwerkelijk dag van de wedstrijd. Kan niet wachten!!!

Dit is overigens geheel niet consuminder gerelateerd. De boodschappen en weekmenu's wel. ik heb nog 20 euro over van het weekbudget dus dat is weer 10 voor de noodpot en 10 voor de vakantiepot. Vanavond gaan we ajam ketjap met rijst eten, de eerste keer volgens dit recept en ben benieuwd, zal vast wel lekker zijn, eigenlijk is al het aziatische eten lekker. Helaas niet zo voor mijn lijn maar goed. Ik was vanmorgen zoals ook vorige week op de weegschaal gaan staan en was weer heel blij 72,9. In totaal al 4,5 kilo eraf in bijna twee weken. Heel goed vind ik zelf, het gaat wel hard maar ik ga er vanuit dat het niet altijd zo hard blijft gaan, hoewel de hoop er wel is.

ik ga zo nog even poetsen want dochterlief ligt in haar bedje want ze is nog niet helemaal fit, toch wel zielig hoor die oververmoeidheid door een dagje indrukken opdoen in de Efteling. maar het gaat gelukkig al we stukken beter dan gisterenmiddag toen ik haar moest halen op het KDV vanwege spugen en koorts.

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen