zondag 22 april 2012

Kastje voor en Kastje na

Ik lees bij een aantal bloggers mee en lees dat zij vaak een kastje per dag / keer opruimen. Op zich een geweldig idee. Ik heb ook nooit zin in een keer alles aan te pakken en mijn kastjes hebben het toch wel hard nodig. Vanmorgen was dochterlief met man en hond in de bossen aan het wandelen en heb ik het huis geschrobd en gedweild, maar er was nog tijd over dus ik heb ook een kastje aangepakt.

Dat het nodig was, hoezo duidelijk zichtbaar:


het resultaat:


Tja en ons dressoir heeft twee delen dus het andere deel kon niet achterblijven. Dat deel is het "kastje van dochter" waar alle spullen in staan die ze niet meer in de grote Ikea kast kwijt kon...... en ja ook die was aan opruiming toe:


Nou na het opruimen lijkt het niet veel beter volgens mij, maar het is wel echt opgeruimd :-)


Volgende keer neem ik het tv kastje, en bereid je voor dat is nog veeeeeeeel erger dan het dressoir, als ik het deurtje daarvan open trek dan pleurt alles letterlijk en figuurlijk eruit! ben benieuwd of ik niet beter een filmpje erop kan zetten dan krijgt iedereen dat effect mee :-)

Nou ik ga nog even genieten van het lege kastje en dan zo lekker lezen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten