woensdag 14 maart 2012

geslaagd!

nee niet voor een diploma, cursus of zo maar voor een pleister zodat ik mee kan zwemmen zaterdag. Tja stiekem weet ik wel dat ik misschien niet zou moeten willen zwemmen maar helaas pindakaas een van mijn grootste eigenschappen wint het : eigenwijs zijn!

Gisteren alle apotheken hier in het dorp afgegaan voor iets maar nergens iets wat waterdicht zou zijn. Balen maar er was nog één andere optie: de ziekenhuisapotheek. En jawel daar hadden ze iets speciaal voor hechtingen die droog moeten blijven, Joehee maar wel een rib uit mijn portemonnee..... De pleisters waren lekker van prijs € 15,67, maar goed kost wa maar dan hedde ook wa. Dit soort dingen betaal ik van mijn "zakgeld" dat wij ieder van ons elke maand geven. Manlief koopt graag een keer een zakje snoep bij de tankpomp en ik koop er gewoon extra dingen van voor mij en dochterlief.

Vandaag ga ik ook even naar de Nettorama want daar zijn de aardappelen nu 10 kg voor €1,99 en gisteren toen ik er was zag ik dat het hele grote patatbonken waren. Maar ja op de fiets is dat niet zo handig meenemen al zeg ik het zelf, dus dadelijk om 8.30 uur sta ik met de auto voor de deur om zo effe 2 zakjes mee te nemen. Voor de rest heb ik nog best veel op voorraad en hoef ik niet zo spectaculaire dingen te hebben, neem nog een komkommertje mee die zijn n €0.39 en even kijken wat ze aan fruit hebben. Maar dat kan ik ook vanmiddag doen met de fiets, het is hier op woensdagmiddag markt en daar kom ik nooit omdat ik altijd moet werken op woensdagen maar nu niet, dus vanmiddag even een kijkje nemen.

De voorbereidingen voor de zwemshow gaan ook goed, hoef alleen nog naar de Action om vaseline te halen voor de haren te kunnen knotten. En de CD met muziek moet nog gebrand worden maar dat ga ik om 10 uur met mijn medetrainster doen. Let the Show begin zou ik zeggen. Daarentegen hebben we wel een enorme ziekenboeg, 1 meisje geopereerd in oktober en nog revalideerde dus die kan niet zwemmen, ander meisje kan beperkt zwemmen omdat ze aan haar groeischijf is geholpen, een meisje ontsteking achter haar oogbol, andere heeft een scooterongeluk gehad en de laatste die zei gisteren heel droog dat ze een psoriasisaanval heeft rond haar oog en niet weet of ze kan zwemmen. Dus de reservebank is goed bevrouwd. Helaas zwemmen de 3 laatste van deze meiden mee in een nummer van 5 meiden, dat wordt dus geen succesvol uitziend nummer meer maar ja, we doen wat we kunnen.

En nu is het weer tijd om even wat te gaan poetsen en afwassen en daarna naar de winkel te gaan dus hoppa weer aan het werk!

fijne dag allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten