donderdag 15 maart 2012

Zo effe € 3000,-- verdiend

Tja verdient, dat klinkt natuurlijk raar maar het is zo. Zoals eerder al geschreven kregen wij van onze vrienden de Belastingdienst een aanslag om terug te betalen van om en nabij € 1500,--. Pff schrikken, balen, me rot voelen maar snel eroverheen stappen want het is zo. Nu was ik even bij Opa en vroeg hem naar een belastingmannetje, die kende iemand en daar was ik begin deze week geweest. Nu moest ik nog het eea aanleveren en heb dat hedenochtend gedaan. ik krijg vrij snel een bericht terug dat ik over 2009 tot en met 2011 om en nabij € 4700,-- terugkrijg. Nou dat is dus minus die € 1500 (waartegen we toch proberen bezwaar te maken) effe € 3000,-- verdiend omdat ik anders geen belastingmannetje had ingeschakeld. Hoe het komt durf ik niet te zeggen ik weet dat het iets was over combinatiekorting en nog wat meer maar hij heeft bij de FIOD gewerkt en weet dus alles wel te vinden en ik niet. Nou ja binnenkort wel, die € 3000,-- is dan te vinden op mijn spaarrekening :-)

En dat op zo'n zonovergoten mooie lentedag. Het kan niet meer stuk vandaag.

Verder ben ik op 10 euro na door mijn boodschappenbudget heen maar ja daar was ook voor veel geld aan hondenvoer bij en dat heb ik voorlopig weer niet meer nodig. Met een beetje geluk kan ik dus nog 5,-- in de vakantiepot stoppen en 5,-- in de noodpot want ik heb geloof ik niets meer nodig. mocht het nog wel iets zijn dat ik nodig heb kan het nooit veel zijn want ik kom er nu niet eens op. Deze week is dus niet echt een consuminderende week geweest voor mijn beurs maar goed volgende week weer beter.

Ik ga mezelf nu even lekker op het terras heffen want dochterlief is een dutje aan het doen en kan Mama even genieten van de zon met een boekie erbij. Fijne dag nog!

2 opmerkingen:

  1. Zo loont het toch om zo'n mannetje in te schakelen ;) Goed verdiend!
    (Misschien moet ik er zelf ook maar eens over nadenken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een flink bedrag zeg! Dan is het geld wat je betaald voor de hulp snel terugverdiend.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen