dinsdag 12 juni 2012

Afwezigheid

Zoals jullie misschien al gezien hebben heb ik de afgelopen week weinig kunnen bloggen, dat is niet omdat ik er geen zin in heb maar voornamelijk omdat ik zeer druk ben met het een en ander. Wat dat is..... ik ga een eigen "bedrijfje" opzetten in kinderkledingparty's. Dus was druk aan het zoeken naar kleding, prijzen, catalogi, spullen, kosten, foldermateriaal enzovoort enzovoort. Het kost veel tijd dus die tijd kan ik niet aan bloggen besteden. Ik wil wel zeker zo veel als mogelijk bloggen alleen de komende dagen ben ik bang dat het er niet veel aan zal komen.

Over de kleding, ik ga voor betaalbare, goede kleding. Ook komen er merken bij en zal ik eerst tot jan via een catalogus en mond tot mond reclame gaan verkopen en vanaf 1 januari ook echt party's ofwel inloopuren gaan houden. Nu is het lastig om te orienteren wie wat zou willen, en hier op de blog zitten veel mensen met (klein)kinderen. Dus aan jullie de vraag, wat vinden jullie de maximale prijs voor onderstaande dingen:

winterjas:
spijkerbroek:
t-shirt/top:
jurkje:

Bij mij op kantoor zijn de mensen heel makkelijk in het uitgeven van heel veel geld, zelf ben ik niet zo dus dacht ga eens kijken hoe mijn medebloggers en lezers het vinden, zo krijg je een breder publiek en weet ik in welke prijzencategorie ik kan gaan zoeken.

Alvast dank!

6 opmerkingen:

  1. Mijn "ik ga tot" prijzen zijn.

    winterjas 40,00
    spijkerbroek 20,00
    tshirth 10,00
    jurkje 15,00..
    Maar dat is echt de top meestal scoor ik lager en tweedehands..... Vind snel alles te duur... dus ik denk dat je aan mij geen goeie klant hebt.
    vrgr Yvonne moeder van 4 kids.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey yvonne,

      bedankt voor je reactie, ik ben er super blij mee dat je reageert want ook hier kan ik wat mee! We zijn nl met zoveel mensen in de samenleving dat je een goede balans wilt vinden :-)
      Een collega van mij zei ook je moet een aparte re-wear hoek maken voor 2ehands, en wie weet....

      Verwijderen
  2. Dat ligt eraan waar ik het koop. Voor speelkleren vind ik een spijkerbroek 2 v. 50 voldoende. Maar voor school en uitjes/feestjes heeft mijn zoon merkbroeken en die koop ik meestal met korting voor +/- 55 euro. Verkoop ze weer via MP.
    Dochter is meestal goedkoper uit.
    Jas 60 - 80 euro
    t shirt 25 - 35 euro jongens, meisjes is ook meestal goedkoper. Speelkleren hier ook weer dan 15 euro.
    jurkjes weet ik niet. dochter draagt deze niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf geef ik voor de kids maximaal uit:
    Broek: 20 a 25
    Winterjas: 35 a 40
    T-shirt: 10 a 15
    Jurkje: 15 a 20

    Maar... ik koop meestal merkkleding in de uitverkoop, omdat ik (met 2 meiden en 2 jongens) de kleding vaak weer hergebruik!

    Succes met het uitwerken van je plannen!

    PS Die tweedehandshoek vind ik ook een leuk idee!

    GR
    Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend! Veel succes gewenst.

    Ik hanteer Wibra prijzen: broeken 10 euro, shirts maximaal 5 euro. Jas maximaal 30 euro.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. winterjas max:€ 100
    zomerjas echt max: €50
    broek :€30 maar dat is voor ene zoon erg moeilijk omdat hij erg smal is in de taile hier wacht ik meestal op "aanbieding" tweede voor de helft dan kom ik voor hem op 35 euro uit.
    t-shirt €20 liefst onder de €10
    jurkje €35
    rok €25 maar die maak ik meestal zelf voor mijn dochter.
    dit zijn voor mij wel de maximale prijzen maar ze komen bij mij nu toch erg richting de volwassen maten en ik merk dat het dan gewoon duurder is dan de kleiner maten
    groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen