maandag 16 april 2012

Soms lopen dingen anders dan gepland

Gisteren schreef ik zo mooi dat we lekker makkelijk hadden en erwtensoep aten die van Opa en Oma af kwam. Helaas, erwtensoep in de koeling en patatjes gegeten. Manlief en dochterlief zagen dat Opa en Oma patatjes gingen eten en zo jaloers als ze zijn, wij aten dus ook patatjes. Nu maakt mij dat helemaal niet uit want dan eten we vandaag als ik moet werken de erwtensoep op en heb ik het eveneens makkelijk want die is binnen 10 minuten warm en hoef ik niet lang te koken. Ik weet het het is makkelijk maar ik ben rond 6 uur thuis en om 7 uur moet dochterlief zich al klaarmaken voor haar nachtrust en ik vind het fijn als ik dan nog even kan spelen met haar, dus een simpel soepje kan best. Ik heb van Opa en Oma ook nog een grillijzer gekregen dus ik denk dat ik er een panini bij maak, ook zo klaar. Nu lijk ik echt een luie huisvrouw hahaha.

Morgen is het D-day, dan ga ik wegen hoeveel ik echt af ben gevallen in een week. Ben echt benieuwd, elke week een stap dichter bij de doelstelling. Ik heb vrijdag in ieder geval bij de Zeeman al een broek in een maatje kleiner gekocht, gewoon een simpele zwarte, hij zit lekker en was € 9,99. Geen geld vind ik zelf voor een nette broek, oke hij zal misschien geen jaren meegaan van de zeeman maar dat hoeft ook niet want over een tijdje hoop ik hem niet meer te passen. Hebben jullie misschien een tip wat ik dadelijk met de kleding die te groot is kan doen. Het is over het algemeen maatje 44. Ik wil het niet zomaar weggooien want dat vind ik zonde als ik er iemand blij mee kan maken dan liever dat (niet dat ik nu al niks meer pas maar over een maandje of 2 hoop ik toch wel echt wat meer kleinere kleding te kunnen kopen). dus als je een tip hebt of iemand weet, laat het me weten. Het is ook niet echte merkkleding want dat vind ik vaak zonde van het geld, het is een uitdaging voor mij om voor minder geld er leuk uit te zien, en het rare is dat altijd als ik iets heel goedkoops aan heb iedereen zegt dat het zo leuk is en als ik een keer een dolle bui hem en iets duurs koop, ik nooit iets hoor :-S.

Vandaag ga ik weer lekker naar kantoor effe bijkletsen met de meiden en natuurlijk ook hard werken hoor, de rauwkostzak ligt al klaar, fruit in de tas, een weightcare-reep voor tussen de middag, en een opkikkertje voor noodgevallen. Ik kan wel zeggen: ready, steady, go!

fijne maandag allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Probeer ook eens tweedehands winkels die inkopen zodat jij er nog wat voor ontvangt, het hoeft echt niet altijd merkkleding te zijn heb ik ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een goed idee, ik zal eens kijken of er hier in de buurt iets zit. En anders kan ik het naar de ruilkringloop brengen daar zijn ze er natuurlijk ook wel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen