dinsdag 6 maart 2012

Ik ben zo slecht bezig!!!

Ik ben net in de pauze met honger naar de winkel gegaan om lasagna en macaroni te halen voor manlief die twee dagen laat moet werken, en wat denk je nu ik neem gewoon een zak snoepjes mee en een pak koek, waarom: omdat ik honger had! Slecht, slecht en nog eens slecht. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.
Maar goed niks meer aan te doen. Ik had ook eierkoeken meegenomen maar die zijn voor dochterlief en waren op dus ook nodig. De schade, € 8,-- terwijl het er €5,-- hadden kunnen zijn. Pff wat dom van mij!

Nu moet ik mezelf er maar overheen zetten want ik kan moeilijk terug gaan om het terug te brengen. Nu de rest van de week maar goed opletten met wat ik koop want ik wil net als vorige week lekker een centje overhouden. Ik ben echt een vrek aan het worden hahaha.

Vanavond eten we de gisteren beloofde beef sjanghai en heb nu al trek als ik er aan denk maar eerst nog even een paar uurtjes werken en dan vanavond even een vriendinnetje op visite. Binnenkort heb ik een high tea party en ben op zoek naar lekkere dingen om te maken. Iemand een ideetje?

groetjes

1 opmerking:

  1. Lig er maar niet te lang van wakker hoor! :) ik denk dat heel veel mensen moeite hebben om niks te kopen als ze honger hebben. Het is ook absoluut mijn valkuil! Volgende keer beter.

    Super leuk je High tea party! Ik heb er onlangs ook een georganiseerd voor mijn familie. Met zelfgemaakte scones, mini sandwiches, quiche/hartige taart, klein soepje, koekjes en kleine taartjes etc. Ik sta er graag voor in de keuken :D

    BeantwoordenVerwijderen