woensdag 22 februari 2012

simpele woensdag

Vandaag was het voor de maaltijd een simpele woensdag, lekker broodjes gegeten. Dochter had wat macaroni van Opa gekregen die vandaag de hele dag opgepast had. Die was dus onder de pannen en konden wij iets eten dat zij niet zo lekker vindt. Een lekker stokbroodje gratin, met uien tomaat en gesmolten kaas. Eenvoudig maar toch heel lekker en budget-technisch heel goed. Al met al dus niet duur, € 0,31 cent voor de broodjes, een paar uien (die we laatst van opa gekregen hadden tijdens de XXL weken bij de lidl), een tomaatje dat het laatste was uit het netje en de kaas moest echt op want die was al een aantal dagen open.

Vanmorgen voor mijn werk even naar de AH XL geweest om brood te halen en nu nog ruim € 40,-- in de knip voor de boodschappen deze week. Dat zal wel op gaan omdat ik zaterdag met Oma naar Duitsland ga om daar weer wat spullen te halen om de voorraad aan te vullen en om te kijken voor nieuwe pumps voor de zomer. Naarstig op zoek naar rode en nude pumps voor naar kantoor aan te doen. Helaas is het niet zo makkelijk om te vinden wat ik wil, het plaatje zit al in mijn hoofd alleen de uitvoering zoals ik hem wil is moeilijk te vinden en degene die ik gevonden heb en helemaal mijn smaak zijn, zijn echte Louboutins, en niet echt goed voor de consumindergedachte........ Dus misschien zaterdag in Duitsland een mooie en goedkopere versie op de kop tikken, wie weet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten